joi, 6 ianuarie 2011

Harta Fotografilor

Rod al intamplarii si al cautarilor adesea fara o tinta anume, dau peste site-ul http://www.clubulfoto.com/harta-fotografilor-din-romania/ si peste inspirata idee a unei harti a fotografilor  din Romania. Poate ca m-am asteptat la ceva mai mult crezand ca e o harta ampla, relizata din felurite surse de informare si, de aceea, poate ca am fost, la inceput, usor deceptionat de numarul mic al reperelor/fotografilor de pe aceasta harta.
Apoi am vazut "mecanismul" de alcatuire si de dezvoltare al hartii si mi-am zis ca, da, desigur, asa ceva nu se "sporeste" de la sine.
M-am grabit sa imi inscriu si eu acolo acest amarat de blog invitand sincer pe cati mai multi confrati intru fotografie, sa-mi urmeze exemplul.
Cred sincer ca merita!

Un comentariu:

  1. Am luat exemplul tau si am plasat pe siteul meu...
    Multumesc!
    Arta poate ramane nemuritoare ai vie doar in iubire nemarginita, greu de atins.

    RăspundețiȘtergere